Gebruik
Waarom tracebox?
1. Verhoogde productiviteit
2 .Besparing operationele kosten
3 .Verhoogde klantenservice
4 .Verhoogde veiligheid voor zowel chauffeur als voertuig



7 redenen om tracebox te installeren:
1. Tracebox kan ingezet worden in het kader van een besparingsplan. Mederwerkers zullen sneller bewust zijn van kosten waardoor hun functie beter in waarde ingeschat kan worden.
2. Geen discussies meer in geval van onenigheid over kilometer- en urenfacturatie. (volledige historie rittenoverzicht: aankomst- en vertrektijden)
3 .Beheer over rijgedrag dat resulteert in verlaagde kosten zoals brandstof verbruik en onderhoud (gemiddelde snelheden worden geregistreerd per minuut)
4 .Duidelijk inzicht in al dan niet efficient tijdgebruik. Kennisopbouw van de duur van bepaalde bezoeken/taken/opdrachten etc.
5 .Een voordeel op uw concurrenten voor planning van aankomst- en aflevertijden. Geen vage tijdsindicaties meer naar uw klant zoals, we zullen er zijn tussen 9 en 15 uur.
6 .Beding kortingen bij uw verzekeraar, leasemaatschappij, etc door aan te tonen dat het rijgedrag van uw medewerkers goed is.
7 .Discreet inzicht in geoorloofd dan wel ongeoorloofd prive gebruik bedrijfswagenpark



Welke managers hebben hier baat bij?

Algemeen directeur
Betere productiviteit en efficiency
Promote en bescherm bedrijfsimago
Voordeel op uw concurrent

Financieel manager
Meer en kwalitatief verbeterde registratie
Aanzienlijke kostenbesparingen (arbeid, brandstof, verzekeringen, etc)

Verkoop manager
Beter beheer over verkoopgebieden
Betere verkoop door betere levertijden
Tracking voegt waarde toe (Unique Selling Point)
Verhoogd vertrouwen bij klant

Vertegenwoordiger
Verhoogde veiligheid
Navigatie assistentie

Customer services
Accurate verslaggeving van verwachte leveringstijden
Snelle, proactieve dienst resulteert in tevreden klanten
Aanwezigheidsrapportage
Overzicht van dichtsbijzijnde voertuigen t.o.v. specifieke locatie



Hardware
1. Betrouwbare, state-of-the-art hardware. Ontworpen en gebouwd door Nederlandse specialisten
2. Vakkundige, eenvoudige en snelle inbouw (binnen 60 min); landswijd
3. Klantspecifieke data-aanpassing mogelijk
4. Meerdere ingangen mogelijk
5. Watchdog reboot
6. Geofence & Panic button

Software
1. On-line toegang tot Tracebox (overal-altijd via pc, smartphone)
2. Wereldwijde dekking routes
3. Gedetailleerde ritten infomratie per voertuig, incl. geschiedenis (XLS, csv, etc)
4. Geofence: automatische alarmering bij voertuig buiten zone
5. Google Maps/Earth kaarten
6. Integratie met Elements ERP Systeem